מצלמה מדפיסה לילדים: גם הילדים יכולים להיות צלמים

תוכן עניינים

היום, כל אחד מאיתנו הופך להיות צלם: ככה זה כשהטלפון החכם, אביזר חובה ללא ספק, הוא גם מצלמה משוכללת. אז למה שגם הילדים לא יתנסו בצילום מגיל צעיר? היום יש מספר הולך וגדל של דגמי מצלמות לילדים, עם ממשק נוח, ידידותי וכמובן שגם צבעוני. בחלקם הגדול, איכות תמונות ווידאו לא רעה בכלל. מצלמה מדפיסה לילדים היא אחד מהפיתוחים האלו.

מה עושה מצלמה מדפיסה לילדים?

את סוג המצלמה המדובר תוכלו למצוא בכמה שמות וגירסאות, אבל השורה התחתונה דומה: מצלמה לילדים מדפיסה תמונות באופן מיידי, באמצעות מדפסת פנימית ונייר הדפסה. ההדפסה נעשית באופן מיידי, ממש אחרי הלחיצה על כפתור הצילום. התהליך עצמו לא מורכב מדי לביצוע, אם כי בחלק מהחנויות מציינים שהמצלמות מיועדות בעיקר לילדים בגיל 6-5 ומעלה.

חשוב לעצור ולהסביר כמה נקודות. ראשית, מדובר כאן במצב – שנראה אולי בלתי אפשרי במבט ראשון – בו מצלמה מדפיסה תמונות לילדים בלי דיו. זוהי למעשה מצלמה תרמית (שונה שזו שמשמשת לאיתור נזילות), שפועלת בצורה שמזכירה פקס. המשמעות היא שהתמונות המודפסות הן בשחור לבן, ובאיכות סבירה בהחלט. מה גם שחלק גדול מהחוויה כאן הוא עצם הצילום עצמו, עם התפעול הטכני, המחשבה על הפריים, היצירתיות שהילדים מגלים וכן הלאה.

כמות התמונות שאפשר להדפיס תלויה במספר גלילי הצילום. מהבדיקה שלנו, חלק גדול מהדילים מגיעים עם שלושה גלילי נייר, שמספיקים לדברי המשווקים לכ-2,000 תמונות. בחלק מהמקומות מצאנו אפשרות לרכישה של גלגלי נייר נוספים במעמד ההזמנה, למשל פה.

מצלמה לילדים מדפיסה

האם מצלמה לילדים מדפיסה צבעוני?

עד עכשיו התייחסנו לאופן שבו מציעה מצלמה לילדים פיתוח מיידי בשחור לבן, אבל זה ממש לא אומר שאי אפשר להכניס את הצבע לתמונה. קודם כל,  למצלמה יש מסך צבעוני מובנה וגדול מספיק (כ-3.5 אינץ', מהבדיקה שלנו), כך שהילדים בהחלט חווים את השימוש בצבע. מה גם שהמצלמה עצמה מגיעה בצבעים שילדים אוהבים, בעיקר ורוד או תכלת.

חוץ מזה, הדגמים הפופולאריים כיום מאפשרים שמירה של תמונות ואפילו סרטוני וידאו צבעוניים על גבי כרטיס זיכרון, באיכות מספיקה בהחלט: שמונה מגה פיקסל לתמונות, למשל, או רזולוציה של 1080 1920Xלסרטוני וידאו. בדרך כלל הכרטיס לא יגיע עם המצלמה עצמה, אבל כיום אפשר למצוא בקלות כרטיסי זיכרון עם נפח מרשים תמורת סכומים די מינימליים. מה שאומר שכן אפשר, בהשקעה מינימלית, ליצור תמונות או סרטונים בצבע – גם אם לא להדפסה מיידית, כמו במקרה של צילומי שחור לבן.

עוד פיצ'ר מדליק שיש בחלק מהמצלמות הוא האפשרות להוספת רקעים צבעוניים ומצוירים לתמונות (אם תרצו: מעין גרסה מוקדמת לפילטרים באינסטגרם). הילדים בהחלט צפויים לשחק עם הרקעים ולבחור במה שהכי נראה להם בתמונה.

כמה זה צפוי לעלות לכם?

המחיר של מצלמה לילדים מדפיסה משתנה מטבע הדברים בהתאם לדגם, אבל אתם יכולים לצפות למחירים שהם בהחלט הוגנים. בבדיקה שביצענו, מצאנו הצעה די אטרקטיבית של מצלמה מדפיסה ב-179 ש"ח, סכום אליו יש להוסיף משלוח בעלות של כמה עשרות שקלים. מהניסיון שלנו, מדי פעם מפרסמים באתרי הקניות והקופונים דילים עם משלוח חינם או מוזל, כך שאולי תוכלו למצוא את המצלמה בעלות אטרקטיבית אפילו יותר.

לחצו כאן לרכישת מצלמה מדפיסה לילדים ב-179 ש"ח + משלוח >>

כמו במקרה של צעצועים ומשחקים אחרים, גם כאן חשוב לבצע כמה בדיקות בסיסיות לפני הרכישה. בדקו תמיד מה מגיע עם הדגם שבחרתם של מצלמה דיגיטלית מדפיסה. במקרה הזה, אתם יכולים לצפות לסוללה נטענת ולמטען, שיהפכו את החיים שלכם ושל הילדים לנוחים יותר. המצלמות מגיעות כאמור עם גלילי נייר להדפסה, שמספרם עשוי להשתנות מעסקה לעסקה.

 

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: